what would you do if you had no fear?

Asså vafäään. Jag är sugen på att färga mitt hår igen, haha. Snacka om drygt. När jag väl satt i gång får jag mersmak och vill göra något nytt hela tiden. Tycker iofs inte att färgen jag har nu är ful på nåt sätt, det är bara "utväxten" jag har ledsnat på. Vill ljusa upp den och lägga i lite slingor i olika nyanser på längderna. När jag får mina pengar från försäkringskassan om typ två veckor då jävlar!!

Var sjukt drygt att jobba idag i alla fall. Vart fett stressigt mot slutet och blev sen typ en halvtimme. Man får ju inte betalt för övertiden på arenan så det kändes sådär -.- och juste, inget personligt mot folk som snusar MEN kan ni sluta kasta dom små jävlarna exakt ÖVERALLT?!?! Jag hatar snus och de ligger tammefan i varenda hörn, morr.


Kommentarer
Postat av: denise

hatar också snus! det ligger överallt på jobbet och hittade nyss en på löpbandets flask-fack på gymmet!

2011-10-03 @ 22:06:50
URL: http://deniseahlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0