i may look calm but in my head i've killed u 3t



Maah, nu är jag helt slut på!!
Har varit på elgiganten och köpt en tv till läggan och det var ju lättare sagt en gjort, en jävla djungel är vad det är. De snyggaste har typ sämre bild än de som är "fulare" och kostar även typ dubbelt så mycket, man får såklart betala för designen också så inte fan var det lätt att bestämma sig. Klart man vill ha en snygg tv, men klart att man vill att bilden ska vara så bra som möjligt också?! Helst vill man ju ha både och men då får man lägga till dubbla priset, haha LOL. Hade jag haft råd så, men det tyckte inte tv-killen att det var värt eftersom att man inte har en tv så många år nu då det kommer nya modeller hela tiden som med allt annat, och det kan jag ju hålla med om. Men ja, att fatta ett beslut angående vilken tv man ska ha var fan jobbigare än att tacka ja till själva lägenheten föfan. Efter typ en timme lyckades jag dock bestämma mig för en, och killen som hjälpte mig tackade typ gud för det, hahaha. Stackarn, men han var jävligt hjälpsam och duktig på sitt jobb så stort + på det.

Kommentarer
Postat av: Annie

Googlade lite och såg att du tydligen haft problem med att köpa från bloggaren Mogi! Shit, blev orolig nu, för förde över 710 kr för en klänning till henne här om dagen :-/ Löste det sig till slut?

2011-10-20 @ 16:35:10
Postat av: Anna T

Shit det är ju så svårt! Måste också köpa tv!

2011-10-20 @ 22:36:25
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Josie

Annie; haha ja det där var rätt kaos, men till slut så ordnade det sig. Hon skrev och bad om ursäkt och satte över pengarna igen så det är säkert ingen fara för dig!

2011-10-23 @ 16:25:19
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0