we own the night


Har haft en GRYM helg!! Har varit helledig (dvs inget ladies night thank god) och först och främst bara njutit av det faktumet. I fredags var jag hemma och chillade hela kvällen, åt god mat, kollade idol och somnade typ halv tolv. Sen på lördagen åkte jag och mamma till läggan och städade, idag har jag nämligen börjat flytta in!! Bäddsoffan är på plats, soffbordet monterat och likaså sko- och hatthyllan, och jag har packat upp alla tallrikar, glas, bestick etc. Det kommer bli så fucking, jävla bra, sjukt snyggt!! Ni ska få se sen när jag har fått mer ordning.

Men tillbaka till lördagen. Jag åkte till frida och drack lite vin, sen drog vi på förfest i apotekshuset hos nån engelsman, haha. Spelade crazy ölspel som jag torskade hårt i, var sämst -.- där i från drog vi sedan vidare till olles där det var mycket folk och härlig stämning, jag till och med dansade!!, det hör inte till vanligheterna, haha. Gick dock nån timme tidigare för att möta upp t, vi gick till frida och hade as trevligt resten av kvällen innan jag däckade vi tre-tiden. KUNG KVÄLL brushan ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Helt underbar kväll igår=)

2011-10-16 @ 22:23:01
Postat av: Cicci

blir nyfiken på lägenheten ! :)

2011-10-17 @ 20:43:48
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Postat av: JOss

skitfin bild

2011-10-27 @ 11:36:20
URL: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0