today i don't feel like doing anything

Hej bejbs, efter jobbet på herrgårn i förmiddags åkte jag hem till min mormor där mamma var och fick håret färgat. Vi åt sillunch och sedan åkte mamma och jag hem. När vi kom hem igen gick vi ut och gick nästan på direkten, var superfint väder men det blåste ganska kallt. Väl hemma igen började vi med middagen, italiensk kyckling med fullkornsbulgur och sallad med fetost blev det, mumms x tretusen!! Nu har jag precis lagt mig tillrätta i soffan och här tänker jag ligga någon timme till innan det är dags att börja fixa mig inför jobbet ikväll. Halv sju är det hockey också så hinner se typ två perioder innan jag måste åka, vid åtta-tiden ska jag infinna mig på arenan och ladies night. Är fett seg just nu i och med min förkylning så jag är inte så jätte taggad, men det kommer säkert bli roligt när man väl kommit dit! Kanske mobilbloggar när jag är där också (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0