foolish girls open their hearts

BLEV EN GRYMT BRA KVÄLL IGÅR! Först var jag, Carro och Frida på hockey, där Modo till slut vann på straffar (thank god), och sedan drog vi på födelsedagsfest hos Sofia och Tobias som var sjukt trevlig. Strax över elva pös vi ner till Olearys där det var sjukt mycket folk. Dock mest äldre så efter ett tag gick jag och Per ner på Harrys istället, där det oftast är lite yngre folk i sin egna ålder. Träffade många bekanta ansikten vilket var kul. På slutet vet jag inte vad som hände dock, är fortfarande förvirrad. Och typ heartbroken?! Är inte van vid detta i alla fall, inte härdad. Jag vet inte hur jag ska beté mig... och några bilder knäppte jag inte heller igår. Jag kan lika gärna kasta bort min bloody camera!!!


Kommentarer
Postat av: M

SKA DU SÄGA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0