a pretty face doesn't mean a pretty heart

image description


just nu


Kom på arenan imorse vid sex som bestämt, först när jag kommer dit inser jag att marie-louise är sjuk och inte kommer att kunna öppna döra åt mig. Hann få en släng av panik, men som tur var kom en målvaktstränare hipp som happ och öppnade upp åt mig så jag slapp stå ute i den brutala kylan och frysa arslet av mig till klockan sju då vaktmästarna kommer. Dock kunde jag inte börja jobba ändå för hela arenan var nedsläckt och jag har ingen aning om hur man tänder lyset, så fick sitta och uggla till klockan sju i alla fall tills lars kom och tände lampjäklarna åt mig. Vilket man gjorde inne på hans kontor, så hade inte kunnat tända dem hur mycket jag än hade velat without the key. Dagen gick i alla fall smidigt sen, trots en keso start, och när jag slutade vid två traskade jag hem till jonna och chillade gärnet tills mor min kom och hämtade mig när hon slutat jobbe vid fem. Azå, fett bra dag jaO, eller nåt, nu ska jag slappaaa resten.

 


Kommentarer
Postat av: anne

Myspys :)

2011-10-14 @ 01:07:09
URL: http://enna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0