11-10-10

Hello there! Vart en intensiv dag idag, först jobb på arenan och sedan fick jag ta på mig ett extrapass på ett företag ute i arnäsvalll. Slutade vid två och då hämtade jag upp Jonna på statoil norra och så drog vi hem till henne. Gick vår standardrutt runt hörnsjön och sedan chillade jag hemma hos henne ett tag innan jag åkte och hämtade mamsen på arbetet. Har just käkat mat + en muffins och nu sitter jag bara på sängen och känner mig alldeles tom. Länge sedan jag hade sån beslutsångest som jag har just nu, det är nästan patetiskt. Det är inte livsavgörande för fem öre, men det känns som så. Lägga, säsong eller bo kvar hemma?! Jag har typ... 1 timme på mig att bestämma mig -.- återkommer.

Kommentarer
Postat av: Annie

Har för mig att jag hittade ett recept på vit chokladpannacotta här för längesen? Hittar det inte igen, om du minns får du gärna skriva det här bland kommantarerna :)

2011-10-10 @ 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0