never a failure, always a lesson

image description

image description

image description

image description


Tog fet sovmorgon imorse och klev upp vid halv tolv, såå otroligt skönt :D var bara hemma igår och tittade på film, bridesmaids, med päronen, var så jävla trött så jag orkade inte ens resa mig ur soffan på hela kvällen! Men så sjukt värt idag att vakna upp aspigg och finna fyllesms/samtal på telefonen från personer som förmodligen inte är lika pigga idag ;D haha jää.

Jag och mamma tog i alla fall en promenad upp i skogen i förmiddags för att leta trattisar och sk 'revlummer', som är skit fint att dekorera (garnera höll jag på att säga, haha...) med vid juuul. Till slut hittade vi massor så vi plockade två kassar och drog hem igen, nice att vara ute ett tag även om det var ganska kallt och grinigt -.- men blev rätt fina skogsbilder!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0