wtf (where's the food?)



Min kompis frida tycker att jag ska blogga och jag kommer få spö om jag inte gör som hon säger så är så illa tvungen att skriva nåt nu fast jag egentligen inte orkar!! Bitch, haha.. nä men tycker bara inte att det är lika roligt att blogga längre, vet faktiskt inte varför men har ju fan hållit på med det i typ 4 år så kanske helt enkelt har tröttnat? (: fast det där kommer ju och går i perioder också. Sen är mitt internet så jävla segt så det är inte ens kul...

I alla fall så var helgen asbra (ja det är dom jag bloggar om för det är då jag gör roliga saker hah) På fredagen var jag ju ledig så jag och jonna gick på stan på dagen, åt sushi och shoppaaade lite, sen gick jag och frida på hockeyn och efteråt gick vi till mig och hinka vin och lyssnade på markoolio (våran bästa förfest-musik hah2) tills vi drog ner på olles där det var fullsmockat med folk. Tuuur vi hade köpt förköp för annars hade vi fått köa tills stängning, hade inte varit okej. På lördagen sen var jag så sjukt seg så det var inte ens kul, hjälpte inte ens med en p-n på eftermiddagen så skippade alkoholen och körde på en hemmakväll istället - väärt. Fast var ändå grymt seg på söndagen och idag känns det som att jag håller på att bli sjuk -.- kort och gott.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0