try again, fail better




Shuuu bebisar, kom hem för typ en timme sedan och har just ätit en myyycket god och försenad farsdagsmiddag med familjen. Har jobbat idag och imorse var jag på restaurangen på brux där det var nåt gymnasiedisco(?) i lördags, drrrra åt helvete vad grisigt det var där!! Hela golvet var täckt av intorkad öl så det var som att gå på klister och det var krossat glas och blodfläckar, ba wh0t?! Har det varit flaskslagsmål eller?

Hahaha, hörde att det varit galet mycket folk i alla fall och att alla som haft biljett inte ens kommit in... sånt är ju egentligen förjävligt, jag hade velat slå sönder arrangören om jag varit en av dem som blivit nekad inträde pga att det är fullt om jag haft förköp ;o det finns inget värre än att bli nekad i dörren när man stått i kö feting länge. När ska folk lära sig fixa lyckade fester egentligen? Tänker på balen här i stan typ 2006, när alla inte ens fick mat medan vissa fick två gånger och det slutade med att de som blev utan fick PYTT-I-FUCKING-PANNA istället!!!!!! Jag dör, haha -.-

Kommentarer
Postat av: Agnes

De hade egentligen kunnat släppa in 400 pers till, så max antalet på 1000 pers hade nåtts men trycket var för högt i kön så polisen stängde ner entrén :(

2011-11-14 @ 20:56:00
URL: http://agnesgoransson.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sv: Jag hade blivit stört jäkla förbannad.. Speciellt om man själv hade stått och skött sig i kön osv :/

Oj, tack! Köpte det för jääätte längesedan när Ida Josefin (om butiken nu hette så..) fanns i Oscarsgallerian :D

2011-11-15 @ 18:54:10
URL: http://agnesgoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0