thank.god.its.friday

ba ge mig!!


Hey, idag är man sliten nanting!! Blev fullt ös/all in igår så känner mig alldeles mörbultad, hahah. Emelie kom till mig runt halv åtta, vi kollade på idol, drack vin, lyssnade på fet musik och prommade sedan ner till harrys runt elva-halv tolv, ja för en gångs skull gick vi ner istället för att ta en taxi, ba whohoo. Var rätt mycket folk ute, fast inte så många som man kände men det gjorde inte så mycket när vi mest ändå hängde på dansgolvet - kuliiigt vare! När vi skulle gå hem ramlade jag utanför, hade så jääävla ont i fötterna efter allt dansande så när jag skulle gå hem sen gick jag och svor för mig själv hela vägen för att jag hade sån sjuk pain, jobbigt ju.

Vet inte alls vad jag ska hitta på ikväll men tror jag skiter i att göra något alls, känns inte som att jag orkar två-dagars och jag vägrar ändå att gå på olles, harrys går liksom inte för man kan inte vara på samma ställe två kvällar en och samma helg xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0