boys like blondes, men like brunettes

image description


Men shuuu, här var det ouppdaterat såg jag, därför tänkte jag uppa för att ändra på det!! Så here we go, i onsdags blev de virre med jonna och heidi @ jonnas place. Vi kollade bonde söker wifey och vid nio hade vi bokat ett bord på olearys så drog dit och åt buffalo wings och vitlöksbröd, beställde in en flaska vitt och hade det kanontrevligt. Hyfsat på lyset var man lillördagen till ära men det var kul, händer fan inte ofta så.

image description

 

Idag är det fredag (11-11-11 ba nähä?) och eftersom jag har jobbat hela veckan och även idag är jag skitless så jag spenderar kvällen hemma i soffan med idol och götta. Åt en goood middag tidigare och limepannacotta till efterrätt, vadå gott? och så jävla enkelt att göra, grädde, gelésocker och limesaft liksom! Try it (y)

 

image description

 

Sådär fräsch kan jag lova att jag INTE är just nu men jag kan låtsas som det så känns det bättre. Imorgon vet jag fan inte vad jag ska hitta på men är sugen på ett glas eller två så den som vill haka på kan ju hojta, "heh"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0