a drunk tongue is the honest one

Idag har jag varit segast i stan alla kategorier vilket såklart beror på att det blev fest igår. Jag och frida satt först hemma hos henne och förade lite sen gick vi ner till fredrik och grabbarna och fortsatte dricka där tills vi gick ner på krogen i form av harrys. Eller frida dumpade vi av på olles eftersom hon hatar harrys, haha. Vart stööört lite folk ute men måste säga att jag hade kul i alla fall, allt hänger ju på sällskapet! :]

Idag käkade jag och frida bakismat på max,
sen gick vi hem till henne och såg en skräckis och käkade choklad. Nu är jag ute på nötis och ska sova här eftersom jag ska jobba imorgon och behöver biln. Ska bara chilla, käka ostkrokar och se på teve resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0