ett jobb rikare.

ungefär såhär ser det ut när jag bloggar, hähä


Idag är det typ världens tråkigaste väder ute. Svinkallt och regnigt (tydligen har det snöat tidigare också). Jag kom precis innanför dörren, hade möte kl.10 på bemanningsföretaget BeautyAssistance (som jag kom försent till eftersom bussarna var fullsatta, morr..) på Strandvägen och gjort en provmassage samt skrivit på kontrakt! Så nu kan de ringa om jobb närsomhelst, och det känns kanon! Jag måste börja dra in lite pengar nu känner jag, har bara utgifter hela tiden nu :/

Nu blir det strax lunch med Julia! :)

Kommentarer
Postat av: sandra e

Min fina vän <3

Puss sandra

2011-05-03 @ 22:32:11
Postat av: Josie

Durå! :)

Puss på dig <3

2011-05-04 @ 09:14:20
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0