the wicked symphony.

Mycket bra dag so far.

Har hunnit med allt jag planerat att göra vilket känns bra, och har även hunnit med att upptäcka Lidingö ( eller ja, en del av det iaf ) genom att promenera hem från AMS istället för att ta bussen. Sjukt bra val, det är så otroligt fint här och i ljummen sommarvärme blev upplevelsen ultimat, skulle jag vilja säga.

Kom hem från ett 2 timmar långt och svettigt gympass runt åtta och nu har jag precis käkat. Lagade ( efter tips av Sannii ) pasta med köttbullar och gräddsås, så jävla gott♥ Tror jag lagade pasta åt 4 pers minst så den som vill ha är välkommen hit och käka!

Dessutom är jag är så sjuuukt glad just nu! Varför kan jag inte berätta för det är lite av en hemlis, men jag kan säga som så att jag kommer få sällskap här i storstaden till hösten och DET KOMMER BLI GRYMT!♥



Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, nu blev jag jätte nyfiken :)

2011-05-12 @ 21:29:48
Postat av: Sandra

Nått som är gott är köttbullar i tomatsås och grädde, namnam :D

2011-05-12 @ 23:11:46
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0