one year.


Det slog mig nu att det idag är exakt 1 år sedan jag tog mitt pick och pack och flyttade till Åre för att jobba på Holiday Club. Shit, ett helt jävla år sen! Det känns verkligen inte som att det är så länge sedan. Minns alltför väl hur jobbigt det var. Även om Åre är en idyll är det inte roligt där när säsongen är över, det är helt folktomt och öde där då. Hade inget att göra på min lediga tid så allt kretsade i princip kring jobbet vilket inte var alltför stimulerande. Fast jag är sjukt glad över att jag tog chansen och testade, det ska man fan alltid göra för annars utvecklas och lär man sig ingenting. Det var en utmaning som stärke mig som person, och det kommer jag att ha med mig hela livet.

Dock kommer Åre alltid ha en särskild plats i mitt hjärta, jag älskar det stället och skulle fortfarande vilja göra en säsong där. Skulle vara grymt kul!

Kommentarer
Postat av: RThomée

Sv: Använder bara platttång, snurrar typ :D

2011-05-01 @ 22:49:39
URL: http://rthomee.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja jag måste ha nåt himla superhår eller något. Det växer fort som fan, jag klipper mig väääldigt sällan och ändå lyckas det i princip aldrig bli jätteslitet heller. (Bortsett från när jag blonderade det själv.. :P) Eller så är det bara jag som tycker så, haha!

2011-05-01 @ 22:52:58
URL: http://elinhultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0