thursday!

Morning bitches.

Sitter och käkar frulle med en lermask i ansiktet.
Snodde med mig lite 'ungersk lera' från skolan så lika bra att använda skiten känner jag. Det är ändå sjukt effektivt! För er som inte har koll kan jag meddela att leran både är peelande och läkande för huden. Så tanken är att jag nu ska få en so called perfect skin.

Ser ut att vara sommarväder ute idag också och det bör ju tas tillvara på. Inte för att jag ska göra så värst roliga saker. Besöka AMS, fylla på kylen och gymma, typ. Men förhopningsvis dyker något roligare alternativ upp också! Har så sjukt ont i axlarna så helst skulle jag vilja uppsöka en massageterapeut ;/

laaack of pictures -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0