selena gomez & the scen.


SELENA GOMEZ
( J.B's galpal ) gör faktiskt riktigt bra musik. Har bytt ut hennes mans musik mot hennes ikväll. Ombyte förnöjer och man blir glad av den. Älskar ju hennes tv-show Wizards of Waverly Place också, men det bör jag kanske tala tyst om.. ;*

Det går framåt med designen också. Är nästan klar, bara headern som jävlas för mig. Är så fruktansvärt noga och då tar det tid. Bodybalance var förresten något av de roligaste jag prövat på. Älskar den typen av träning ( blandning av pilates, yoga typ.. ) Nu ska jag fortsätta lyssna på Jelena ( Justin+Selena, daah ) och sedan sussa för imorgon ska jag upp tidigt och träna pilaaaates.

MIN SELENA-SPOTIFY: SELENA GOMEZ & THE SCEN .


Kommentarer
Postat av: anna

sv: men oooj, jävlar va dyrt! :o fast det är ju stockholm så ;)

2011-05-18 @ 00:09:57
URL: http://akarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0