los crazyos nightos.

b ejbs

bilder; collage

bitch


Shit vilken galen kväll det blev igår. Vi hamnade på VIP:en på Collage med Bobby från "Mammas pojkar" ( haha ) och redan där spårade det rätt bra. Alkohol överallt! Jag fick för mig att ge Annie Lindblad en komplimang men som tack kollade hon på mig som om varit dum i huvudet och sagt något så självklart att de inte ens behövts nämnas ungefär, bitch. Dom där "storbloggarna" har verkligen fått storhetsvansinne :S

Efter ett tag drog vi iallafall vidare till Donken för ett par cheeseburgare, och sedan vidare till F12, häftigt ställe men vid 3tiden var jag less så jag tog en nattlig promenad till Gärdet på skyhöga klackar och Spotify i högtalarna. Hittade ingen buss, vägrade ta taxi och envis som jag är så gick dessutom fel och hamnade halvägs ut på Djurgårn', hahahaha.

Kommentarer
Postat av: Ebba Montage

http://ebbamontage.blogg.se/?tmp=27102952



BLOPPIS. Pälsvästar & Populära skor från Have2have

2011-05-27 @ 10:38:24
URL: http://ebbamontage.blogg.se/
Postat av: micaela

Hon har vidrigt storhetsvansinne, hon var jättetrevlig innan hon började blogga men på senare dar då man har träffat henne har hon varit heeeelt!

2011-05-27 @ 17:05:30
URL: http://micsys.blogg.se/
Postat av: Linda

haha ja hon är verkligen en fet jävla bitch. sjukt ful i sina läppar också. träffade henne igår & fy faan alltså. stackars människa säger jag.

2011-09-02 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0