live like there's no tomorrow.


Ledsen att jag uppat så dåligt i helgen. Har varken orkat eller velat. Men här är liten sneakpeak på gårkvällen som spenderades med mina favorittjejer. Hade kanonkul men andra halvan av kvällen är svart, jag minns inte ett skit. Ser svaga bilder av Donken och mig sjungandes Justin Bieber men en kille på en trapp, that's about it. Minns inte ens vem som skjutsade hem mig! Illa :/

Jobbet igår gick förresten sjukt bra! Spa:et var kanonfint, teamet hur trevliga och hjälpsamma som helst, och jag kände på en gång då jag satte min fot där att "här skulle jag lätt kunna jobba fler gånger". Hade dessutom en sjukt het kille på massage som var kirurg och bodde på Solsidan som var grymt trevlig, gjorde ju knappast saken sämre! ;) dom var i Trosa för att jaga vildsvin, haha! Visste inte ens att det fanns vildsvin i Sverige :S

Kommentarer
Postat av: beundrare

när får man se några bikini bilder på dig då snygging? ;)

2011-05-22 @ 15:09:43
Postat av: a

Åhå vad snygg du är!

2011-05-22 @ 16:35:32
URL: http://akarlsson.devote.se
Postat av: sofiaaurora

Snygging! Var har du köpt din skira svarta blus? Är på jakt efter något liknande :)

2011-05-23 @ 20:03:27
URL: http://sofiaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0