kiss & tell.

Imorse var det inte jättekul att vara jag. Somnade med sminket och oborstade tänder inatt och då är det ingen fröjd att vakna upp, särskilt inte bakis! Dock gick det över rätt snabbt, jag mår hur bra som helst nu.

Gjorde ett besök på bemanningsföretaget tidigare och det resulterade i jobb på lördag mellan 09:30-18.00. Inte det ultimata att behöva jobba en lördag men jag har inte så mycket till val. Jag är glad över det jag får. Tror det kommer bli kul också eftersom det här SPA:t använder samma metoder och produkter jag är utbildad inom.

Dock fick jag veta en grej om mitt tidigare jobb, som gjorde mig fett lack. Jag gjorde verkligen mitt bästa där utifrån de förutsättningar jag hade, dock kände jag mig superosäker då de flesta behandlingar jag fick var rygg- och nackmassage. Jag är SPA-terapeut och INGEN massageterapeut, och jag kan endast SPA-massage ( lättare helkroppsmassage då man inte går in djupgående i musklerna ) och kan inte behandla kunder som har t.ex ont i ryggen. Det måste dock idioten till SPA-chef ha missat då hon bokade en SPA-terapeut. Jag stod där som ett fån och improviserade mig igenom de behandligarna och det kändes rent ut sagt förjävligt. Särskilt då en kund ville att jag skulle knäcka till en jävla kota på henne, ba VA?! Jag kan ingenting om sånt ( jag vill inte kunna heller för den delen ) så jag kunde givetvis inte göra det. Jag kände mig totalt inkompetent och värdelös, typ. Som om jag inte kunde mitt jobb, även om det inte var mitt jobb heller. Och detta fick jag givetvis höra idag: att den där jävla idioten till chef sagt att jag inte kunde någonting och inte var välkommen tillbaka. "Jättekul" att höra verkligen, då det var hennes eget jävla fel som bokade fel terapeut. Jag är så sjukt irriterad, men som tur är så står tjejerna på bemmaningsföretaget på min sida och håller med mig om att hon på spa:at fick skylla sig själv. ASS...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vilken bullshit! Dom får ju skylla sig själva :S Dessutom knäcker inte ens en massage-terapeut till kotor, för det krävs ju en jäkla naprapat eller kiropraktor! :P

2011-05-19 @ 19:03:25
URL: http://blackwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0