workie.


Intensiv dag - check! Kom innanför dörren för en halvtimme sedan och är helt jävla slut på. Åkte hemifrån strax efter elva imorse för att först köra ett pass på gymmet, och sedan åkte jag dirre ut till Djurö för att jobba. Tog 50 min att åka dit med buss och sedan körde jag igång nästan direkt. Fick såklart en liten genomgång först, för allt var verkligen helt nytt för mig. Produkterna, behandlingarna, you name it. Men det gick rätt bra med tanke på omständigheterna, försökte bara slappna av och göra mitt bästa och förhoppningsvis räckte det till.

Föresten höll jag på att dö nyss. Öppnade fönstret för att släppa in lite kalluft och då lyckades en getingjävel ta sig in! Jag som är livrädd för getingar fick JAGA den igenom lägenheten med hårspray och till slut var den så groggy av all spray att jag kunde mosa den med en 2liters juiceförpackning, haha! Shiiiet, trodde verkligen att jag skulle dö ett tag där -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0