back in sthlm.

Så var man tillbaka i storstaden igen. Saknar redan familjen och Daisy♥ men bussresan hit gick faktiskt riktigt bra, sov nämligen igenom hela! Första gången det någonsin hänt typ, brukar aldrig kunna sova på buss. Vid halv ett var jag iallafall framme och då var jag tvungen att leja en taxi till Sveavägen eftersom min packning vägde bly. Hur fan kan kläder väga så jävulskt?! Aja, väl på plats bytte jag bara om innan jag mötte upp Sanna för lite sol-lapande i Kungsträdgården. Jävligt skön dag, varmt i luften och klarblå himmel. Nu ska jag strax bege mig mot Lidingö för att kika på nytt boende (igen, jag vet.. haha) Men jag tror att detta kommer bli fucking grymt maaannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0