awesome night!


jag och min nya polare + gurkans scarf! :D

Grym dag/kväll igår alltså. Jag och Sanna började med att dra en solning på närmsta solarium och sedan traskade vi till mig för att fixa oss. Vi käkade go'middag i form av potatissallad och rostbiff med jordgubbar som efterrätt, drack vin, surrade och lyssnade på bra musik. Vid halv elva åkte vi in till Medborgarplatsen och Ojojoj för lite uteserveringshäng. Drack bira och rökte, hur chill som helst.

Bäst var dock när BB-Roddan dök upp, jag fick nån knäpp och tänkte "fan, jag måste ta en bild med honom". Så trots Sannas protester sliter jag till mig kameran och springer fram till honom och frågar om han kan ställa upp på en bild. Vilket han gjorde och jag var helnöjd! :D Kändes skitkonstigt att se honom IRL efter att sett honom på tv så länge, men han var sig lik haha!

Kommentarer
Postat av: sandee Pistol

alltså.. pipparn nummer ett haha. men han va rolig att se också. störd om inte annat haha.



sv: ouh tack :D ja det är fan det. vissa må kalla det pensionärs varning men det är fann kewl ;P

2011-05-01 @ 20:44:43
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0