my monday.


Solen sken imorse, men det gjorde inte jag efter att jag råkat på världens största spya på tunnelbanan påväg till skolan :( jag förstår inte, VARFÖR måste jag alltid se sånt när jag har sån extrem spyfobi? Förstår inte heller vad det är för fel på folk här, VARFÖR måste ni spy på offentliga platser överallt? Jävla äckelbarn... Så ja, den här dagen har inte varit särskilt rolig. Blev utbjuden på bio men jag dissade, känner mig för sliten och ful för att visa mig för nån kille ikväll. Jaja hörs senare eller imorn, pussss

Kommentarer
Postat av: M

ÄLSKAR bilden!

2011-03-28 @ 21:49:38
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sv: Hon beter sig verkligen inte som en 20 åring ialladall..

Ja, precis! Om man nu ska se något positivt. Det negativa överväger dock det :/

Här i Övik kryllar det av såna människor..

2011-03-29 @ 11:26:30
URL: http://agnesgoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0