axelsons spa school.

Just det, höll på att glömma :O Fick ju en kommentar här på bloggen angående utbildningen jag går här i sthlm så tänkte ta och berätta lite om den:

"Jag läser då till SPA-terapeut på Axelsons SPA School, som är en väldigt populär skola där många väljer att utbilda sig inom SPA-branchen. Dom har jättemånga olika kurser och utbildningar (besök → Axelsons för mer information:)
Utbildningen jag går är en intensiv-utbildning på 8 veckor som mest fokuserar på praktik. Självklart är det även en del teori, men då handlar det mest om produkter, försäljning osv. De första 3 veckorna har vi fått lära oss alla behandlingar allt eftersom, öva dem på varandra och även praktisera på kunder tors-fre. Resten av tiden kommer i princip bara vara praktik som vi kommer att ha i lokalen på skolan. Tempot är högt och den första veckan var man helt slut på av all nya information, men det är samtidigt väldigt roligt så det är värt det. Jag trivs jättebra! Hmm vad jag ska jag berätta mer? Jo just, utbildningen kostar 22.000 och man får inget csn-bidrag under tiden eftersom det är en privat skola."

Om någon undrar över något mer är det bara att fråga!:)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv: Ja, det är faktiskt precis som du säger! Roddan har liksom visat framfötterna nu när Sanna lämnat =D

Ja men gud ja! Hon flippade ur totalt -.-

Sedan under kvällens program så blev jag galen på Katerina :o

2011-03-22 @ 23:01:18
URL: http://agnesgoransson.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sv: Ja, det är faktiskt precis som du säger! Roddan har liksom visat framfötterna nu när Sanna lämnat =D

Ja men gud ja! Hon flippade ur totalt -.-

Sedan under kvällens program så blev jag galen på Katerina :o

2011-03-22 @ 23:01:18
URL: http://agnesgoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0