caribbean.

Imorse var jag så jävla trött. Kunde inte somna förän 00:30 inatt och skulle upp vid 07:00. Kom försent till skolan och halvsov mig igenom teorin före fikat, för att sedan kludda sönder mitt anteckningsblock mellan fikat och lunch. Behöver jag påpeka att jag hatar genomgångar? Jag kan inte koncentrera mig! :/ Skolan är inte min grej alltså. Annars har dagen gått snabbt som vanligt. Vi fick öva aromainpackningar på varandra och även om jag och Carro flummade bort allt så gick det bra och det var jätteskönt. Nu är man len och fin! ;)

Jag och Carro har förövrigt pratat en del om att sticka iväg och jobba på en kryssning i typ Karibien! Hur grymt vore inte det? Tydligen brukar nåt kryssningsfartyg kontakta Axelsons (där jag pluggar) då och då och efterlysa SPA-terapeuter som vill komma och jobba på deras båt. Jag skulle inte vilja vara borta i flera månader men testa på ett kortare tag vore askul! Ja vi får se, men spännande vore det verkligen...

???????


Kommentarer
Postat av: bellyni

Åh karibien alltså!

2011-03-21 @ 20:40:29
URL: http://bellyni.spotlife.se/
Postat av: mellie

åh jag gick också i dom tankarna ett tag... jobba som frissa på ett kryssningsfartyg, tänkt dig vilken upplevelse och erfarenhet :P

2011-03-22 @ 11:10:10
URL: http://em-ell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0