sthlm-weekend.


N
u har Carro åkt hem och jag saknar henne redan, men nu är jag tillbaka igen! Har ni saknat mig? Skoja...

Helgen har vart grym iallafall. I fredags mötte jag upp min kusin på centralen och sedan tog vi tåget till hennes släkting på Lidingö. Vi orkade inte göra något ansträngande så därför spenderade vi kvällen framför tv'n med världens största fruktsallad. På lördagen vaknade vi sedan tidigit, fixade oss och var inne i stan vid halv elva. Sedan påbörjade vi månadens längsta och jobbigaste shoppingrunda. Även om jag älskar att shoppa är det så sjukt drygt att gå på stan en hel dag!! Särskilt en löningshelg med 5 miljoner andra människor. Men vi hittade jättefina saker så det var värt varenda öm muskel. Kvällen avslutade vi på Vapiano i Gamla Stan, flashigt värre och supergod mat. Idag hann vi med ett par affärer till innan det blev dags för henne att åka, bland annat Mango där jag köpte världens finaste vårjacka och jag överdriver inte! Ni ska få se nångång. Nu ska jag gå och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0