my heart is refusing me.

Vilken kass bloggare jag har varit i veckan, det får det bli seriös ändring på när jag flyttat!

Gårdagen spenderades iaf på, damdamdam.. fest! Haha, inte sååå förvånande kanske men det är ju så jäääävla kul! Jag satt och sörplade vin i min ensamhet här hemma framför datorn (haha lame.) tills kl.22 ungefär då jag drog in till Oscar. Efter ett tag kom Croffe och två grabbar till också. Sen drog vi ut på krogen och träffade massa härliga människor. Anna-Panna♥, en gammal barndoms-granne och en BB-Nicky-lookalike till exempel. Jag måste dock ha varit jävligt på lyset för jag har grava minnesluckor, haha. Minns ju helheten, men alla detaljer är som bortblåsta :o Men just det! Träffade ju Tres och Angelica också, var sjukt trevligt! Inte för att jag minns vad vi pratade om men, haha.

Nåja, somnade på Oscars soffa nångång på morgonkvisten och vaknade med en sne rygg, men det var det värt! Haha ;) Och ikväll blir det fest igen, förståss. Allra sista här i Övik på 2 månader. Det måste bli en repris på gårdagen och göras ordentligt! Jag kommer vara dyngbakis på flyget imorgon men det är sånt man får tåla, right?

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag vet, det var lite trist men tydligen har det blivit bättre nu när hon/dom och jag har pratat.. bara massa kärlek ! saknar ju alla kompisar jag med liksom , men jag är ju hemma innan alla hinner blinka :D kör hårt i sthlm babe, och var full som ett svin och ös ikväll. pusspuss <3 miss u

2011-03-05 @ 13:42:16
URL: http://chiqasplace.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha du var asskön igår! Jävligt kul verkade du ha, haha :D Kör en repris på det ikväll så ses vi!! Puss

2011-03-05 @ 15:28:17
URL: http://blackwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0