homesick.


Åh hjälp. Idag är jag riktigt jävla bakis. Blev så sjukt mycket dricka igår, jag var askalas! ;/ Visst, jag hade jävligt roligt men sådär full är det inte värt att bli. Jag känner mig fortfarande full liksom.. aja, nästa utgång ska jag tagga ner på spriten iallafall, haha.

Idag ska jag umgås med mor och far eftersom dom åker hem imorgon. Vet inte vad vi ska göra men blir trevligt vilket fall. Får lite ångest när jag tänker på att dom ska åka hem, vill typ följa med. Visste att jag skulle känna såhär så jag var inställd på det, men det är ändå jobbigt. Men fan, det går över och tiden går snabbt. Hatar att man alltid ska ha sån hemlängtan bara. Borta bra men hemma bäst, true story.

Kommentarer
Postat av: Michaela

SVAR HAHA ja vi gick till Ponti's! Gick förbi det och tänkte att vi var tvungna att testa. Och fan vad GOTT det var

2011-03-12 @ 13:40:57
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: Fred

Ha ha, somnade ifrån festen igår... Känns jävligt gött idag!

2011-03-12 @ 13:42:50
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0