"dumb blonde"


När jag och Sanna var på stan igår hittade jag en salong/frisörshop i Gallerian som säljer sjukt billiga produkter. Iallafall just nu har de 50% på massor utav bra märken. Jag som varit utan shampoo och balsam sen jag kom hit till Stockholm (har varit tvungen att använda lågpris-shampoo, hemska tanke!) slog till på mina favvisar från Tigi's "Dumb Blonde"-serie. De är superbra för blont och slingat hår och luktar dessutom så sjukt gott ! ♥ 198sek betalade jag för båda två, ordinarie pris var 398sek.

Kommentarer
Postat av: Elin

Angående mitt hår så var det precis som du säger. Minns att jag var sjukt less på det :p Men när man tittar på bilder nu i efterhand saknar man det lite. Fast mitt hår växer som sagt sjukt fort så det ska inte vara några problem att spara ut det igen!



Och när det gäller Kissie så är det som sagt tragiskt att hon inte verkar förstår att hon påverkar faktiskt sjukt mycket. Nää, blä på henne säger jag!

2011-03-21 @ 08:48:14
URL: http://elinhultqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :) Kan du inte berätta lite mera om din utbildning? Vilken skola, kostnader, hur du tkr det är osv! Skulle vara kul att höra!



Kram

Liz

2011-03-21 @ 11:27:01
Postat av: Josie

Liz: självklart kan jag göra det! Gör ett inlägg om skolan framöver :)

2011-03-21 @ 20:17:02
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0