do not disturb.


Det här har varit den drygaste dagen på skolan sedan starten alltså. Vi har inte fått göra något praktiskt alls utan bara suttit stilla och "lyssnat" i 6 timmar. Fyfan vad jag vart (är!) less alltså. Nu är mitt block om möjligt ännu mer sönderkluddat, haha. Dessutom kom precis kärringen som jag bor hos 4 åriga barnbarn hit och skriker och gapar som en annan störig unge med stockholmska "MIIIIIIIIAAAAAAA!!!". Usch vad jag ogillar barn ;/ Ser aldrig det gulliga i småbarn, haha. Nä, nu ska jag bara ligga här i sängen och slappa. Ska inte göra ett skit på hela kvällen förutom att titta på Big brother och käka godis, och fyfan vad skönt det ska bliiiii.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Verkligen! Gurkan gör dock programmet till 94% men..

Rozas röst orsakar skavsår i öronen, dansade lite för mig själv när jag fick reda på att hon inte är säker längre :-D

2011-03-22 @ 22:00:09
URL: http://agnesgoransson.blogg.se/
Postat av: Anna

Fy fan för kids!!

Går det bra med skolan? :) Miss u <3

2011-03-22 @ 22:04:22
URL: http://blackwell.blogg.se/
Postat av: Josie

HAHA Anna skön du är!

Fyfan för kids, instämmer ^^



Det går jättebra i skolan!:) har lärt oss så mycket redan och nu är det snart dags att köra igång praktiken på riktigt. Kommer bli väldigt spännande :P Saknar diiiiig med, puss love <3<3<3

2011-03-22 @ 22:15:20
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0