han stinker sönder mitt liv

Sitter på tåget till Sundsvall och har suttit här sedan halv sju imorse. Håller på att kvävas (eller kräkas, vilket som) av killen i sätet bakom som har den brutalaste fotsvetten jag någonsin känt. Den slutar liksom aldrig att stinka!!! Fyfan. Jag har sån jävla otur jämt. Valde liksom att sitta i den tysta avdelningen för att slippa barnskrik osv, men istället råkar jag ut för det här?! Nästa gång ska jag välja att sitta bland allergiker där starka dofter är förbjudna...

Kommentarer
Postat av: M

Jaa visst är han söt lille Joker :)

Haha du verkar ha en riktigt mysig resa hem ;)

Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Alltså usch, det kan ju inte bli värre än att tvingas vara i närheten av någon som luktar riktigt jävla illa!

2011-06-29 @ 19:26:44
URL: http://benniysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0