the end of an era, or july...

HAHAH jag bju, fyfaaan vad jag är FUL ! ^^


Så satte vi punkt för juli månad år 2011 också, och det har vi gjort på ett mycket, mycket bra sätt! Fredagen var tänkt att ägna åt lite mysdrickande i det fina vädret tillsammans med Jonna och Frida på Olearys uteservering, men givetvis slutade det i dyngfylla istället, hahaha! Blev shotrace på Harrys och efter det gick det helt åt helvete, mohah. Närå, men kalas blev vi och hade jävligt roligt. Drog på efterferre till klockan halv fem på morgonen där jag höll på att elda upp mitt eget hår, kalabalik. Skrapade upp hela benet när jag tryckte mig in i ett buskage för att kissa också... haha åh. Men kuuul var det. Sjukt pinsam grej som hände på morgonen dagen efter dock, men det tänker jag I N T E berätta om här *huua* ;p

På lördagen sedan satte jag mig på bussen ner till Ullånger för lite preparty, sedan vidare mot Ulvön med ett gäng fina pojkar och flickor. Var riktigt kul på ön igår, mycket båtar dvs folk och på Hotellets dansgolv var det galet med ös. Ni som var där vet väl själva. Nattbåten hem var dock en pärs, 2 fucking timmar tog det bara för att den åkte in i jävla Docksta, och innan vi var hemma igen var klockan halv 4 på morgonen... bittert. Folk som spydde och levde rövare... fräscht. Hajar inte grejen med att supa ner sig så jävulskt. Men dem hade väldigt goda toast iallafall!!! Bilder kommer läjter för jag tog inga fina med min kamera men vet att Linnéa har några :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0