bitch tip #180

 

Det är sällan jag blir upprörd över killar eller vänner som betéer sig dåligt, särskilt inte över killar. Klart att jag blir sårad som vem som helst, men det rinner liksom av mig inom någon timme. Jag ältar väldigt sällan saker, och jag krusar ALDRIG människor. För mig gäller det att ge och ta, alltid. Det ska vara på lika villkor i alla relationer tycker jag.

 

Det händer att folk frågar mig hur fan jag gör för att inte ta åt mig, men det gör jag ju. Skillnaden är bara att jag väljer att glömma och gå vidare. För vad ger det egentligen att må dåligt över saker som inte går att göra ogjorda? Killar som betéer sig som svin är idioter och inte värda mer energi än de redan fått, och vänner som jag känner mig sviken utav väljer jag alltid att ta disskution med. Kan de inte erkänna att de gjort fel, fine, men då har jag iallafall gett dem en chans att ändra sig.

 

Säger inte att jag är perfekt nu (jag har gjort bort mig många gånger också) men jag har lärt mig av mina misstag och försöker ständigt att bättra mig. Tycker citatet på bilden ovan är klockrent.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark och rak vännen <3 kram Sandra dee från vallen ;)

2011-07-19 @ 23:10:22
Postat av: Josie

Bejbiboo, so are you and thats why I love you ;) <3

2011-07-19 @ 23:21:45
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: sandra - när två blir tre

gillar't! Tycker det är bra att vara rak och ärlig. man kommer längre i livet då ;)



haha aw. tack raring! ;)

2011-07-20 @ 10:12:25
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0