mama im home


jag & bff, bilden blev suddig, bohooo


Roadtripen till Stockholm var hur nice som helst
- faktiskt jävligt kul att bila sådär. Bortsett från kaoset som uppstod när vi skulle köra inne i city flöt resan på bra liksom. Bra musik, bra sällskap och massa Jamjam! Nu har jag hämtat hem alla mina saker så är officiellt Öviksbo igen. Mixed feelings, men jag vet ju att det bara är temporärt så det känns faktiskt helt okej. Älskar att vara hemma med min familj och mina vänner. Lever på det.

Har haft en fantastisk tid i huvudstaden iallafall och tar med mig oförglömliga minnen därifrån. Har hänt så otroligt mycket, både positivt och negativt (fast mest ups), och har vuxit så grymt som människa. Känner mig mycket mer självsäker och just nu känns det som att jag kan göra exakt vad jag vill. Finns inget som stoppar mig! ;)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vad snygga ni är!

2011-07-16 @ 16:51:14
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0