it's a beautiful day

frida, neger-carro, jag (med dålig hållning)


Onsdag den 20 juli 2011 var helt jävla underbar. Först och främst spenderade jag hela dagen tillsammans med ett gäng älskvärda människor hos mina kusiner, där vi solade och badade i deras pool, åt gott och bara mådde. Snacka om livsnjutning på hög nivå. Kvällen spenderades sedan på Carro's balkong med vin, snacks och skön musik tillsammans med henne och Frida, sedan utgång på det som för mig (som inte hade förköp) resulterade i 1½ timmes köande. Eh.. värsta jag gjort på länge. Jag gör aldrig om det, höll seriöst på att pissa ner mig. Dock, envis som en liten unge som jag är, vägrade jag gå därifrån utan jag stod bittert kvar medan folk med förköpsbiljetter fick komma in före. Haha, fyfan! Det är JAG som ska få komma in före ;p

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om det är något jag avskyr, är det köer, USCH! Din stackare.

2011-07-21 @ 19:09:45
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0