damn yoooouuu me


Spåra lagomt igår då. Tanken var först att dra ut till Ulvön, men i sista sekund så ändrade vi oss och festade loss i stan istället. Jag och Jonna satt och lyssnade på rock, spelade drinkspel och blev askalas på min mormors balkong och sedan tog vi en taxi till Olearys där vi trodde att det skulle vara maaajor med folk - men icke. Skitlame, så vi gick ner på Harrys istället där det var betydligt bättre. Självklart då vi betalat 150 spänn för en förköpsbiljett på Olles, haha. Älskar att jag alltid har sådan tur. Idag är det gassande sol och värme så om ett par timmar ska jag traska upp till mina kusiner för lite grillfest! Wöhöö.

Kommentarer
Postat av: Niles

Kommer att lägga upp en omröstning förhoppningsvis om vilken TV-serie folk tycker är bäst... vilken tycker du att jag ska ha med i omröstningen?

2011-07-23 @ 16:05:51
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: M

Haha! har vart osminkad i snart 2 veckor,ikväll blir det den tredje utekvällen som jag går osminkad :P



Får fler komplimanger från tjejer faktiskt när jag är osminkad! Sjukt kul :) Killarna verkar uppskatta det också :P

2011-07-23 @ 17:38:32
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0