a new life

Insåg igår, när jag låg bakis och seg i soffan, hur mycket alkohol och skit det blivit den sista tiden. Kändes inget vidare, så idag har jag återupptagit min lite nyttigare livstil. Började dagen med att ta med Daisy ut på en prommis på 1,3O minuter på förmiddagen, sedan gjorde jag en omelett med kalkon, färska champinjoner och egenodlad sallad, samt en jordgubbsdrink till lunch. Snacka om gott, jag har verkligen saknat den typen av mat - so fresh!


Jordgubbsdrinken gjorde jag btw på 1,5 dl frysta jordgubbar, färsk mynta, 1 tsk vaniljsocker, 1 msk honung och färskpressad limejuice, och sedan fyllde jag upp glaset med lite apelsinjuice. Godast på länge, TRY IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0