jag har fuckat up igen

Lördagen tog en fruktansvärt oväntad vändning,
och blev långt ifrån som jag hade trott och förväntat mig.
Jag vet inte ens var jag ska börja, eller om jag ens vill börja.
(Har nog varit lite smått naiv gällande bloggen..
.. tänker inte på att det faktiskt är folk här i stan som läser)

Så jag tror att jag behåller de smaskiga detaljerna för mig själv,
och endast fokuserar på helheten den här gången.
Trist va? ;)

Nämen jag kan berätta en grej då bara för att ni tjatar,
och det är att Emelie bestämde sig för att fixa ihop mig med hennes kompis .
Jobbar på Moyo, trevlig och tydligen "precis min stil", haha.
Så vi presenterades för varandra och absolut,
han var supertrevlig och han såg även riktigt bra ut!

Jag vet dock inte riktigt vad jag vill just nu..
.. känner fortfarande en stor tomhet efter M och jag saknar honom verkligen.
Tror jag måste ta det lite lugnt nu, och inte rusa in i något nytt.
Men det skadar ju inte att lära känna varandra !

blev bara en massa skitbilder tagna igår,
men här är iallafall en på finaste linnéa&jag..

och en på mig&em!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är så fin i håret J! Har funderat på nån liknande färg med massa slingor då jag inte orkar hålla på med min utväxt hela tiden. Färgat på salong?

2011-01-23 @ 22:31:05
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: Fred

Låter sunt att ta det coolt, stärk dig själv och gör sånt som du vill!

2011-01-23 @ 23:56:33
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0