friends last the longest

Vi har pratat nu.
Jag var brutalt ärlig,
och vi har fattat ett beslut.
Vänner it is.
Tråkigt och ledsamt,
men även helt och hållet rätt.
Det är dags att släppa taget.

Man kan inte både ha kakan kvar,
och äta den samtidigt.
Det är ett faktum alla vet om.
På något vis ville jag ändå ha det så.
Jag ville ju inte förlora dig trots att vetskapen,
om att jag inte skulle kunna leva med dig fanns där.

Så det blir bäst såhär,
nu slipper det bli några missförstånd.
Jag kommer att sakna dig,
och det kommer att göra ont.
Men nu vet vi var vi har varandra,
och det är huvudsaken.


Kommentarer
Postat av: mellie

meen, du vet väl att det bara är att ringa om du behöver prata gumman!

jo det går, men det är rätt svårt faktiskt!:P trivs gör jag iaf än så länge. helmysig stad och träffat massor med nya härliga människor :)

saknar dock er såklart! ni kommer alltid vara outstanding! <3

2011-01-20 @ 12:18:16
URL: http://em-ell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0