södermalm?

Stockholms-vistelsen igår var jättetrevlig,
men fyfasen vad sliten jag var igår när jag kom hem.
Det tär ju verkligen på en att resa bara sådär över dagen!

Hann iallafall med att besöka de två lägenheterna som planerat,
samt en sushi-lunch, och ett besök på Topshop och Urban Outfitters.
Hittade ett par skitsnygga byxor på rean som jag numera älskar.
Hade kostat 599:- men gav endast två hundralappar för dem, ett riktigt kap!

Angående rummen vet jag ännu inte hur det blir.
Lägenheten i Vasastan hade stannat i tiden och var inte alls särskilt inbjudande,
och han på Gärdet ska fundera tills början av nästa vecka vem som ska få hyra av honom.
Mathias ska även åka och titta på ett tredje rum åt mig ieftermiddag,
som ligger på Bondegatan på söder.
Ser det bra ut, vilket jag hoppas, kommer jag att flytta dit!

Men mer uppdatering om det lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0