yesterday was so last year


Relaxen igår var helt underbar, med peelingbastu och saltgrottor.
Man SPA:ar alltför sällan känner jag.
Det ska det dock bli ändring på, men varför får ni inte veta ännu ;)
Jag suger på den karamellen lite till.

Jag, Jessica och Monica hade förövrigt ett väldigt oplanerat och konstigt Nyårsfirande,
tillsammans med Oscar och Frida i stan.
Kul hade vi absolut, så kul att jag och Monica skrev en låt kvällen till ära, haha.
Är lite ledsen över att jag inte fick pussa på M på tolvslaget dock.
Men jag fick ju pussa Frida iallafall ;*

Och så var det då 2011.
Året då Josie ska lämna allt tryggt och välbekant bakom sig,
och ge sig ut på nya, främmande och spännande äventyr.
Nu jävlar! Man kan nog säga att det är mitt nyårslöfte.
Det, och att sluta shoppa så jävla mycket. Spara it is..

Hoppas ni hade en fantastisk Nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0