mobilblogg from work

Bloggar från mobilen eftersom jag sitter på jobbet just nu.
Sitter och filosoferar för mig själv på 9-fikat.
Eller nä, filosoferar gör jag inte.
Sitter egentligen och planerar den kommande helgen som ser ut som följande:

Ikväll ska jag och M laga go'middag tillsammans.
Till förrätt min absoluta favorit, toast skagen♥,
and for maincourse pasta med kyckling och ädelost.
Kommer bli en lugn och mysig kväll med tvspelande hemma hos honom,
eller hos Tobbe egentligen eftersom det är hos honom han bor just nu.
Anyways, ser verkligen framemot det!

På lördag är jag bjuden till Lotta på födelsedagsfest!
Jag och tjejerna ska träffas och bowla vid 17.30,
och sedan fortsätter festen hemma hos Lotta (ofc).
Kommer bli en grym kväll, I know it, det är nämligen omöjligt att ha tråkigt med dem.
Så glad över att jag lärt känna dem så pass bra att vi börjat umgås,
förr sågs vi bara genom andra gemensamma vänner liksom.

Nä, nu ska jag återgå till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0