lotta's birthday party


Helt crazy kväll igår alltså !

Började med att vela som satan om jag överhuvudtaget skulle festa.
Lättövertalad som man är slutade det givetvis med att jag korkade upp det mousserade vinet till slut.
Glad som fan över att jag gjorde det, hade verkligen en toppenkväll med finaste tjejerna.

Vi åt och drack gott hos Lotta, sjöng kareoke, körde "jag har aldrig" och dansade massor.
Senare joinade även Ogga och Daniel.
Runt 23 vandrade vi ner mot Olearys där vi spenderade (nästan) hela kvällen.
Jag och Linnea roade oss som vanligt med toalett-grejen jag berättade om för några veckor sedan, haha.
Lyckades reta upp en kärring på 50+ som verkligen totaldissade oss,
började tjaffsa med Linnea och kallade på vakten! HAHA dog.
Länge sedan jag garvade så mycket alltså.

Halv 2 fick vi för oss att dra ner på Harrys istället, vilket vi också gjorde.
Värt att betala in sig för en kvart?
Svaret på den blir med största sannolikhet nej..
Men inte denna gång, tvärtom var det så grymt jävla värt!
Jag hade en sjukt värd avslutning på kvällen, med kickass rockmusik och trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0