no one sleeps when i'm awake.







Helgen ja, som sagt. Fyfan vilken underbar en det har varit. Den har kryllat av impulsivitet, skratt och massor utav glädje. I fredags, till att börja med, bestämde jag mig som sagt för att festa no matter what. Så jag messade Oscar och drog till Brandberg. Var jag, Ogga, Henke, Croffe och Robin. Jävligt kul att bara hänga med grabbar för en gångs skull. Efter nån timme kom Ida och Therese dit också, två tjejer från ma home town Nötis som jag inte träffat sen dom var liten. Dom är typ 5 år yngre än mig så jag höll fan inte på att känna igen dem, helt sjukt vad stora dom har blivit! Haha. Vi drack iallafall massor av vin, lyssnade på grym musik, rökte, skrattade och snackade gamla minnen. Sedan gick vi på Harrys, där festen fortsatte tills jag och * gick hem till honom och käkade pizza och "sov", haha.


Lördagen sedan. Jag var sjukt, jävla bakis hela dagen och undrade hur fan jag skulle kunna festa ännu en kväll. Efter ett fett maxmål satt jag dock så småningom hos Emelie tillsammans med henne, Linnéa och Carro med en Gin&tonic i den ena handen och ett glas mousserat i den andra, haha. Vi kollade på hockeyn som sög eftersom dom torskade, och efter matchen tog vi en taxi till Linnéa där vi fortsatte festen med Ellis och Frida. Jävlar vad kul vi hade, skrattade och tjoade konstant. Blablabla raderad text.. Knäppte inga bilder på lördagen av någon dum anledning, men filmade en obligatorisk dansvideo iallafall. Bjuder på den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0