less is more


Idag har jag legat på operationsbordet. Har varit hos farbror doktorn och skurit bort ett malplacerat födelsemärke jag haft sedan jag föddes, typ. Helt ofarligt (dvs cancerfritt), men jag var trött på det. Gick snabbt och smärtfritt, trots att det var rätt obehagligt att ligga där och veta att läkaren skar i mig med en skalpell. Fjärde gången jag är vaken under en operation nu (om man nu kan kalla detta operation, haha) Tur att jag är så jävla cool och lugn av mig!

Äckligast var egentligen när han höll upp födelsemärket efteråt och visade mig innan han stoppade ner det i en plastburk och sa att det skulle skickas iväg till Sundsvall. Eeuuw?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh jag själv har två födelsemärken som jag skulle vilja ha bort. Men jag är så seg på att ta tag i det. Och nu ska jag genomgå en annan operation, så känner att det får vänta lite.



SVAR Ja det blir med all säkerhet Peace & Love. De har kanske inga höjdarbokningar - men jag gillar festivalen så sjukt mycket. Annars vet jag inte - blir förmodligen att lägga pengar på att resa istället. Och sen får jag se beroende på hur jag får jobb och så. Fan åk till P&L tycker jag!!

2011-02-17 @ 18:44:31
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: Anna

Skönt att operationen gick bra :)



Svar: Nä precis :/ men det har ordnat sig och känns mycket bättre nu. Va roligt, då har jag ju lite koll ;)



Vet du? Nästa säsong kan vi ju söka jobb i Åre, då är vi ju båda utbildade spa-terapeuter. Hur kul vore inte det? Jobba på copperhill eller holiday club eller nåt några månader :D

2011-02-17 @ 22:04:50
URL: http://blackwell.blogg.se/
Postat av: lastnightstrash

Haha, uuh fan vad nasty! Jag vill också ta bort ett födelsemärke men jag vill fan inte se på skiten efteråt ;P

2011-02-22 @ 19:13:36
URL: http://lastnightstrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0