pure love♥



Fick en mindre chock igårkväll.
Sms:ade Carin som jag jobbat åt den senaste månaden för att tala om att allt gått bra osv,
varpå jag får tillbaka "vad bra, men du vet att jag inte börjar jobba förrän på onsdag va?".
Haha NEJ, tack för den infon det visste jag faktiskt inte!
Jag som var inställd på sovmorgon och en lugn och skön start på veckan,
fick tagga för jobb på fabriken ytterligare 2 dagar. "Kul"..

Såhär mysigt hade vi det iallafall igår när vi åkte ut till Gullvik för lite korvgrillning. Det gör man fan alldeles för sällan, vilket är synd eftersom det är sjukt mysigt! Korv och varm choklad utomhus en vacker vinterdag är pure love♥

Kommentarer
Postat av: Fred

Fan va gött med en vintergrillning bara sådär, borde man göra oftare ja!

2011-02-14 @ 18:28:49
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: emelie

vem var du med stumpan? :)

2011-02-14 @ 19:14:19
Postat av: Josie

emelie: jag var med carro, fredrik, sofia och tobias! :)

2011-02-14 @ 19:31:56
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0