heaven or hell.



Kaotisk helg. Enda positiva med den är att jag var så jävla snygg i min nya tröja samt håret igår. Och det säger väl en del? Haha. Eller nä, mest positivt var att jag av ren och skär slump träffade på * och fick somna i hans armar, igen. Åh sötast. Men bortsett ifrån det har den här helgen, och framförallt lördagen, representerat höjden av förnedring. Usch, jag mår riktigt dåligt när jag tänker på det. Har söndagsångest nanting idag alltså, och just nu känns det helt underbart att jag flyttar till Sthlm om endast 7 dagar ! Även om jag kommer sakna mina gullrumpor så grymt mycket, och * förståss, så behöver jag ett miljöombyte nu. Mhmm..

Kommentarer
Postat av: Lina

Jesus, du ser riktigt killer ut. Dina läppar är att dö för o.O.

2011-02-27 @ 21:29:29
Postat av: Anonym

GILLA!! alltså att du kmr hit. På tiden att vi sätter sthlm i lågor , bokstavligt talat !!!:D

2011-02-27 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0