finally a day off

Idag är jag ledig. Så jävla underskattat med en riktig sovmorgon. Ända till klockan halv 8 sov jag, haha. Ska fixa mig och åka in till stan strax iallafall. Hämta ut p-piller, lämna tillbaka ett par byxor och sedan ta en lunch med gullrumpan Emelie. Därefter ska jag faktiskt ta ännu en lunch med min fina Linnéa. De jobbar på samma jobb (Intersport) men har inte lunch samtidigt så får ta det i omgångar.

Stört glad över att jag har Er flickor btw, ni ställer alltid upp!! Jag och Linnéa har förövrigt så mycket gemensamt. Vi har verkligen funnit varandra. Vi har redan börjat planera lite inför framtiden, då vi vill liknande saker, och eftersom det inte verkar bli något av mina och Jonnas lägenhetsplaner så har jag börjat tänka om.. Love u, mina hjärtan♥!


Kommentarer
Postat av: mellie

hehe sötnos! ja vi får hoppas på det bästa :)

btw, såg att du skulle hämta ut p-piller... hade för mig att du hade cerazette? lyckas du hämta ut dom? vart jag än gått har dom varit slut! :S

saknar dig! <3

2011-02-16 @ 15:44:30
URL: http://em-ell.blogspot.com
Postat av: emelie

love you to gums! <3

2011-02-16 @ 19:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0